Ahvenmäen elämää

Värikästä lapsiperhearkea ikuisen remontin keskellä!

torstai 19. helmikuuta 2015

Kuvamuokkausta ja heppailua urakalla!

Kameran tiltatessa otin kuvia padillä ja muokkasin kevätkuulumisia.
 Pitkästä aikaa valoa!

Kevään kukat



Poikien lumilinnoitukset kiinnostaa siskoa




Hevoset etsii piilotettuja herkkuja.
 Satulaan totuttelua pikkupalleron kanssa.


Lähettänyt S klo 8.29 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Oma kuva
S
Ison perheen äippä remontin keskellä
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2015 (12)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (2)
    • ►  kesäkuuta (2)
    • ►  toukokuuta (3)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ▼  helmikuuta (1)
      • Kuvamuokkausta ja heppailua urakalla!
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2014 (39)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (3)
    • ►  heinäkuuta (5)
    • ►  kesäkuuta (7)
    • ►  toukokuuta (5)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (5)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2013 (41)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (6)
    • ►  heinäkuuta (8)
    • ►  kesäkuuta (12)
    • ►  toukokuuta (8)
Teema: Hento ote. Teeman kuvien tekijä: Sookhee Lee. Sisällön tarjoaa Blogger.