Hevostallia raivatessa meni kolme päivää. Ylimääräiset ulkovarastot tuppaa täyttymään tavaralla. No nyt on karsinoissa purutkin valmmiin. Rakensin tipuille (tai eihän ne enää kovin tipuja ole) oman pikkukanalan heppatallin nurkkaan.
| Vielä muutamat vatut löytyi tien toiselta puolen. Loput saa karista meidän puolesta maahan. Ei ehdi kaikkea! |
| Gladiolus kukkii |
| Kukko viihtyy olkapäällä. Liikkuu vaan kovin, niin hankala amatöörin kuvata! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti