Joulu tulee, tekee mieli askarrella. Lasten kanssa on tehty höyhenkuusia, kransseja, havuporoja ja ihan tonttuaskarteluja. Joulupukin kirjeitä unohtamatta. Nuorimmainen ottaa ensiaskeleitaan, itse aloittelen työkuvioita. Mukavaa joulun odotusta kaikille!
 |
| Vanha kellon runko, tapettia ja rikkinäiset helmet.. Tytön leikkeihin kiva tarjotin! |
 |
| Anemonevillitys iskee aina joulun seutuun. Muistuttaa jouluruusua.. Kivoja kransseja saa myös! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti