Ahvenmäen elämää

Värikästä lapsiperhearkea ikuisen remontin keskellä!

perjantai 30. toukokuuta 2014

Hepat nauttii vapaudesta

Kukkienkeräysreissulla päätettiin kokeilla kauramoottoreilla toimivaa ruohonleikkuria. Kylläpä tykkäsivät hevoset ja lapset! 







Lopuksi aitaan piehtaroimaan! 


Lähettänyt S klo 3.46
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Oma kuva
S
Ison perheen äippä remontin keskellä
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2015 (12)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (2)
    • ►  kesäkuuta (2)
    • ►  toukokuuta (3)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2014 (39)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (3)
    • ►  heinäkuuta (5)
    • ►  kesäkuuta (7)
    • ▼  toukokuuta (5)
      • Hepat nauttii vapaudesta
      • Sataa ja sataa
      • Ekaluokkalaisen ekstrapäivä, eläinpäivityksiä
      • Eteistä eteen päin, Suomipelin seuraamista
      • Keväästä kesään, käytännössä elämä siirtyy sisältä...
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (5)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2013 (41)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (6)
    • ►  heinäkuuta (8)
    • ►  kesäkuuta (12)
    • ►  toukokuuta (8)
Teema: Hento ote. Teeman kuvien tekijä: Sookhee Lee. Sisällön tarjoaa Blogger.