Helteiden jälkeen luonto nauttii kun sataa. Lapset viihtyy ulkona sateella(kin). Rapakkoa parempaa leikkipaikkaa ei ole. Minä istuttelin lisää salaatteja ja sipuleita, persiljaa ja kukkia. Aloiteltiin myös hevosille kesäkatosta ulkosaunan viereen.
 |
| Hevoskatoksen aloittelua |
 |
| Kyhäsin pienen puutarhapöydän romukasasta löytyneistä valurautajalaksista ja vanhasta levystä. |
 |
| Iso muratti joutui pöydän alla olevalle tasolle. |
 |
| Jättipoimulehti kerää kastehelmiä |
Omenapuu jaksoi tänä vuonna kukkia hyvin
 |
| Angervopusikosta löytyi vanha pinnatuoli. Pystyyn vaan ja kasvimaan reunalle |
 |
| Remontin ajan evakossa olleet porraskivet siirretty lähemmäs. Vielä pinoaminen oikeaan järjestykseen.. Niin ulkoraputkin on kunnossa. (Ei tosin nouse ihan käsipelissä nämä kivet). |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti