Kävin lasten kanssa lomailemassa kotiseudulla viikonloppureissulla. Kävin testaamassa ihanaa Haflingeria siskon kanssa. Kotimatkalla nuorimman kitistessä pitkää automatkaa pidettiin jätski- ja jaloittelutauko Varistaipaleen kanavalla. Osa porukkaa jäi jatkamaan lomaa.
 |
| Pulahdus matkalla lähijärvellä. |
Kuusi ihmetytti kuivine oksineen!
Varovasti yli Varistaipaleen kanavalla.
 |
| Sisko pyörittää Aatua! |
Kotiin oli ihana tulla kun kaksi hörisijää odotti kahden sateenkaaren alla <3.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti